LOGOWANIE/ REJESTRACJA

SZOSOWE SPECIALIZED TARMAC SWORKS DI2 SL7

53 699,00 PLN
Udostępnij:

Parametry:

Producent SPECIALIZED
Rocznik 2021
Kolor CZARNY
Rozmiar 56
Dostępność Na zamówienie

Opis produktu:

Kto powiedział, że nie można mieć roweru jednocześnie lekkiego i aerodynamicznego, albo prędkości połączonej z komfortem jazdy? Na pewno nie my! Wsiądź na nowego Tarmaca i zacznij wspinać się na najlżejszym możliwym rowerze, by zaraz potem zjechać w dół na najszybszym (uwaga: chodzi o ten sam model, spełniający normy UCI). Wykorzystaliśmy najbardziej zaawansowane technologie, od kształtów rur z naszej FreeFoil Shape Library, po całkowicie nową ramę Rider-First Engineered™, by stworzyć rower, który nie godzi się na żadne kompromisy. Czasy, kiedy trzeba było wybierać pomiędzy aerodynamiką a niską masą, należą do przeszłości - całkowicie nowy Tarmac to najszybszy sprzęt wyścigowy w historii. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Najszybsza na świecie rama byłaby niczym bez klasowego osprzętu, na który składa się grupa Shimano Dura-Ace Di2 z miernikiem mocy oraz nowe koła Roval CLX Rapide, łączące wyjątkową stabilność z aerodynamiką. S-Works Tarmac to najwyższej klasy sprzęt wyścigowy, gotowy do jazdy prosto ze sklepu.

  • "Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów.
  • Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel.
  • W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu.
  • W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
Rama
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Przednie koło
Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
Tylne koło
Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
Dętki
Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
Przednia opona
Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
Tylna opona
Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
Mechanizm korbowy
Shimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed, Dual-sided Power meter
Zębatki
52/36T
Suport
Shimano Dura-Ace, BB-R9100
Manetki
Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
Przednia przerzutka
Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed
Kaseta
Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t
Łańcuch
Shimano Dura-Ace, 11-speed
Przedni hamulec
Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
Tylny hamulec
Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
Kierownica
S-Works Aerofly II
Owijka
Supacaz Super Sticky Kush
Mostek
Tarmac integrated stem, 6-degree
Siodło
Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
Sztyca
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
Zacisk sztycy
Tarmac integrated wedge
SWAT
Integrated cycle computer mount

Powrót
LEASING

KONTAKT

BIELSKO-BIAŁA
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała
tel. 48 338 101 648
mobile 48 609 409 616

bielsko@twomarksport.pl

Godziny otwarcia sklepu:
pon.-pt.: 10-18 
sobota:  10-14

24 09 2020 do 26 09 2020 Salon Nieczynny

 

 

pokaż mapę

KONTO BANKOWE

Idea Bank
62 1950 0001 2006 0362 7477 0002

M Bank
15 1140 2004 0000 3602 7826 3602

MAREK DUDKIEWICZ
FIRMA TWOMARK SPORT
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała

DOBIERZ ROZMIAR

BIELSKO-BIAŁA
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała
tel. 48 338 101 648
mobile 48 609 409 616

bielsko@twomarksport.pl

Godziny otwarcia sklepu:
pon.-pt.: 10-18 
sobota:  10-14

24 09 2020 do 26 09 2020 Salon Nieczynny

 

 

pokaż mapę

KONTO BANKOWE
BANK ZACHODNI WBK S.A.
58 1090 1812 0000 0001 2286 5097
MAREK DUDKIEWICZ FIRMA TWOMARK SPORT
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała

SCHOWEK