LOGOWANIE/ REJESTRACJA

SZOSOWE SPECIALIZED TARMAC EXPERT DI2 SL7

24 799,00 PLN
Udostępnij:

Parametry:

Producent SPECIALIZED
Rocznik 2021
Kolor SREBRNY
Rozmiar 52
Dostępność

Opis produktu:

Nowy Tarmac jest po prostu szybki - bez żadnych ale, jeżeli lub pod warunkiem - i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o aerodynamikę. Niska masa plus rama Rider-First Engineered™ oznaczają najlepszą możliwą charakterystykę jazdy w każdym rozmiarze ramy. Nowy Tarmac sprawdzi się zawsze i wszędzie - pomoże Ci pobić własne rekordy, pokonać kolegów albo rywali walczących o stopnie podium. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Kompletny elektroniczny osprzęt grupy Shimano Ultegra Di2 zmienia biegi szybko i precyzyjnie, a opony S-Works Turbo 700x26 mm toczą się niemal bez oporów - nowy Tarmac daje osiągi bez drenażu portfela.

  • "Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów.
  • Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel.
  • W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu.
  • W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
Rama
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Przednie koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Tylne koło
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Dętki
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
Przednia opona
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Tylna opona
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Mechanizm korbowy
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
Zębatki
52/36T
Suport
Shimano Threaded BSA BB
Manetki
Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
Przednia przerzutka
Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
Kaseta
Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
Łańcuch
Shimano Ultegra, 11-speed
Przedni hamulec
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Tylny hamulec
Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Kierownica
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Owijka
Supacaz Super Sticky Kush
Mostek
Tarmac integrated stem, 6-degree
Siodło
Body Geometry Power Expert, hollow titanium rails
Sztyca
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
Zacisk sztycy
Tarmac integrated wedge

Powrót
LEASING

KONTAKT

BIELSKO-BIAŁA
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała
tel. 48 338 101 648
mobile 48 609 409 616

bielsko@twomarksport.pl

Godziny otwarcia sklepu:
pon.-pt.: 10-18 
sobota:  10-14

 

 

pokaż mapę

KONTO BANKOWE

Idea Bank
62 1950 0001 2006 0362 7477 0002

M Bank
15 1140 2004 0000 3602 7826 3602

MAREK DUDKIEWICZ
FIRMA TWOMARK SPORT
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała

DOBIERZ ROZMIAR

BIELSKO-BIAŁA
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała
tel. 48 338 101 648
mobile 48 609 409 616

bielsko@twomarksport.pl

Godziny otwarcia sklepu:
pon.-pt.: 10-18 
sobota:  10-14

 

 

pokaż mapę

KONTO BANKOWE
BANK ZACHODNI WBK S.A.
58 1090 1812 0000 0001 2286 5097
MAREK DUDKIEWICZ FIRMA TWOMARK SPORT
ul. Cieszyńska 429
43-300 Bielsko-Biała

SCHOWEK